fredag 4 december 2015

Teenage Mutant Ninja Turtle

Teenage Mutant Ninja Turtles har aldrig varit bättre än i denna dundersuccé späckad med spänning och skratt! Problemen tornar upp sig i New York, och det är upp till dessa fyra ninja-krigande, pizzaälskande bröder att rädda staden. Tillsammans med den orädda journalisten April O'Neil och deras mästare Splinter gör sig de ovanliga hjältarna redo att möta sin största fiende - den onde Shredder. (beskrivning lånad från cdon)

Jag trodde att jag skulle tycka att den här var otroligt löjlig och bara generellt dåligt, dock måste jag erkänna att jag gillade den. Jag tyckte faktiskt att den var väldigt rolig och lite spännande. De fyra sköldpaddorna tillsammans var ju jättebra. Klockrena kommentarer och att de håller på och "bicker" med varandra verkligen hela tiden! Och jag menar, de kan göra ganska häftiga grejer! 

Jag kan dock inte säga så mycket om vare sig det fanns något djup i storyn och liknande. Det är inget jag kommer ihåg att jag har reflekterat över i alla fall. Tyvärr. Men en underhållande film i vilket fall som helst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar