tisdag 9 juli 2013

Wreck-It Ralph

A video game villain wants to be a hero and sets out to fulfill his dream, but his quest brings havoc to the whole arcade where he lives. (beskrivning lånad från imdb.com, finn även på cdon.com

Det här är en film helt i min smak. Så bra. Det finns absolut ingenting att klaga på. Bara massa bra grejer. Bara iden är ju helt fantastiskt underbar. Handlingen är också jättebra. Det är överlag en väldigt rolig och lekfull film. Bra soundtrack och allt. Jag skulle så vilja leva i den här världen. Jättebra! 

Kolla in den!







2 kommentarer:

  1. Håller med, tycker att Röjar Ralf/Wreck-it Ralph är hur mysig som helst, jag och min bror tillbringade en kväll då vi var ensamma hemma med att titta på just Röjar Ralf, världen de lever i är riktigt fascinerande. Jag måste erkänna att jag faktiskt blev lite tårögd ibland, särskilt i slutet, den lilla tjejen är för söt och så härligt charmig!^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Disney levererar som vanligt. De kan man alltid lita på!

      Radera