lördag 14 januari 2017

Läsmål 2017 #1

Ett av mina läsmål för 2017 är att läsa klart alla mina olästa comics. Nu kan det tyckas som att detta är en enorm utmaning men... inte riktigt. Har inte alls många olästa comics kvar i min bokhylla, utan faktiskt bara 10st, och de är följande:


 

Batgirl vol.3: Mindfields - Cameron Stewart ✅
Batman vol.9: Bloom - Scott Snyder ✅

 

Batman: The Dark Knight Strikes Again (#2) - Frank Miller ✅
Batman: The Long Halloween - Jeph Loeb ✅


Damian - Son of Batman - Andy Kubert  ✅
Batman: Under The Red Hood - Judd Winick ✅



Fables vol.2: Animal Farm - Bill Willingham ✅
The Ballad of Halo Jones - Alan Moore ✅

 

A Game of Thrones vol.3: Kampen om Järntronen - George R.R. Martin/ Daniel Abraham ✅
Buffy The Vampire Slayer Omnibus vol.1 - Joss Whedon/others  ✅

10 comics som ska läsas under året - tänker mig att jag borde hinna läsa med under våren - men vi får se. Värt att poängtera är ju att jag nästan aldrig blir klar med mina TBR-listor som jag gör för mig själv. Men någon gång måste väl bli den första! När jag är klar med dessa ska jag beställa en laddning från Instocktrades med massa nya comics! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar