tisdag 23 september 2014

Legend of Korra



 Avatar Korra fights to keep Republic City safe from the evil forces of both the physical and spiritual worlds. (beskrivning lånad från imdb)

För er som ännu inte har sett Avatar: The Last Airbender(the cartoon, inte filmen!) så kan ni börja med att göra det. För er som har gjort det men ännu inte påbörjat Legend Of Korra, SE DET NU!!! Och till er som, jag, just har sett klart tredje säsongen: Ahhhhh!

Legend of Korra är ju så bra. Jag hade helt missat att senaste säsongen ens hade släppts, så när jag väl upptäckte detta så kunde jag bara binge-watch alla avsnitt på några timmar! Bästa eftermiddagen på länge.

Spännande händelseutveckling att det kommer nya airbenders och BALANSEN ÅTERUPPRÄTTAS!! Hela säsongen är ju jättebra, spännande och rolig. Fantastiskt bra. Om jag inte fattar det här helt fel så kommer det fler avsnitt redan i oktober. Någon som vet mer om detta? Gärna för min del i alla fall. 


Så för att avsluta detta ger jag er... Meelo, bästa karaktären:  






- Meelo moment börjar 40sek in! 

Be the leaf! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar