måndag 25 november 2013

Veckan....


Mycket roliga händelser den här veckan - för min del i alla fall. I kväll blir det Doctor Who 50år avsnittet ( The Day of The Doctor) på bio och sedan på onsdag så blir det Hunger Games: Catching Fire på bio.

Jag är väldigt taggad för båda dessa. Har laddat upp för kvällen med att kolla på det senaste avsnittet av Doctor Who; The Name of The Doctor, som jag förstod aningen bättre den här gången. Ska bli sjukt kul att se det på bio.

Catching Fire har ju fått väldigt bra recensioner i tidningar och liknande. Det har varit många fyror. Så det ska också bli väldigt spännande. Ska ta och kolla på första filmen med för att ladda upp inför onsdagen.

För att uppdatera er om läsläget också så har jag inte tagit tag i The Fiery Heart ännu (dåligt Lovisa!). Vilket jag verkligen, verkligen, verkligen borde göra och vill göra men sedan tar annat (tv-serien Supernatural) över. Jobbigt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar