onsdag 8 maj 2013

Birthday!

Okej, så det är inte min födelsedag idag men det var det för några veckor sedan och vad betyder det? 

Presenter - eller böcker som jag brukar kalla det!







Harry Potter böckerna är lite av ett pågående projekt som jag håller på att samla ihop. Har tre nu som ni kanske förstår av bilden med de fina svenska omslagen. Jag är också taggad för att läsa Game of Thrones och The Walking Dead - ska bli mycket spännande. Gör sig också fint i bokhyllan...



Fick även lite "plus-plus" bitar som snabbt drabbades av nördigheten och blev till detta... Castle Black, The Wall, en abnormaly large White Walker och det röda trädet från Winterfell i Game of Thrones! 


Även ett nytt inköp som kom i dagarna...


And that was it! 

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och riktigt najsa presenter minsann!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det har verkligen blivit mycket bra böcker på senare tid!

      Radera
  2. Grattis i efterskott!! :) Jag älskade The Summier I Became a Nerd, så charmig. Hoppas du gillar den + dina presenter. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas att jag kommer att gilla TSIBAN. Ämnet - nerd - är ju helt rätt så jag hoppas verkligen!

      Radera