torsdag 14 februari 2013

Leveranser!

Det känns faktiskt nästan lite jobbigt just nu, för redan, andra veckan i februari, är två av vårens stora /efterlängtade "släpp", för min del, redan över och förbi - lästa och avklarade. :(

Nästa bok som jag längtar till, tror jag, är Clockwork Princess och den släpps den 19:e mars. En evighet.

Men nu till de nya leveranserna!


Äntligen har jag fått Perfect Scoundrels! Det tog en extra vecka för cdon.com att leverera den efter release datumet(nu när jag räknar på det så var det faktiskt inom leverans tiden som stod när jag beställde men ändå och skicka inte ett mail till mig där det står att den är försenad!) men här är den iallafall!




Idag landade också The Indigo Spell i brevlådan. Finaste. 



Vet inte om jag nämnt detta tidigare men jag vann detta exemplar av Förr eller senare exploderar jag(The Fault In Our Stars) i en tävling hos Bonnier Carlsen. Tack så mycket till er för den!





4 kommentarer:

  1. Hade nog ingen kolla på din fina vinst. Du är verkligen en vinnare:) Ser fint ut i bokhyllan också! MM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag att jag här nämnt någon gång!

      Just de här områdena i bokhyllan med Vampire Academy och Ally Carter(viktiga böcker/författare) måste hyllas och visas i bokhyllan. Därför ser det bra ut! :)

      Radera