onsdag 13 februari 2013

Läsuppdatering


Läste just ut The Indigo Spell. Sååååå bra. Herregud. Ahhhhh!

Längtar verkligen tills i höst när nästa bok kommer. Enligt Goodreads är "expected" publication den 19:e november. Men är inte helt hundra på det, dock ska den komma under hösten. Får lite ångest över att vi redan är halvvägs genom Bloodlines serien.

Sydrian.

:)

Bäst.

Mer fulltständig reccension kommer antagligen på fredag. Men det här inlägget säger egentligen allt du behöver veta: Läs boken så snart som möjligt. Du kommer inte att ångra dig.

6 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillade den! Jag längtar så tills mitt exemplar kommer. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är riktigt bra!

      Jag köpte faktiskt min i ebok format, från ibooks, så att jag kunde få läsa den den 12:e och inte behöva vänta på att få den i handen flera dagar senare! Gjorde faktiskt samma grej med Perfect scoundrels också för mina förbokningsleveranser brukar aldrig komma i tid längre!

      Radera
    2. Haha, det finns ju fördelar med eböcker också. :) Jag måste nog köpa Requiem som ebok om den inte kommer på releasedatumet. :) Tråkigt det här med förhandsbokningar, jag har också märkt att det börjar ta längre tid för dem att komma. :/

      Radera
    3. Det är absolut den största fördelen med böcker - att man kan få dem samma dag som de släpps!

      Radera
  2. Nu längtar jag ännu mer efter den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tänkte det att jag skulle bygga upp spänningen åt er!

      Radera