söndag 20 januari 2013

Vad jag vill läsa under 2013!

Böcker som jag gärna hinner med att läsa under 2013... men vi får se hur det går med det. Detta är alltså förutom de nya böckerna som kommer under året, lista finns här, som jag självklart ska läsa -förhoppningsvis så fort de kommer!



   



The Sandman, vol. 6-10 - Neil Gaiman (sommarprojekt möjligen!)
Ender's Game - Orson Scott Card(innan filmen kommer senare i år!)

Det är väl även värt att nämna att detta är böcker som jag måste införskaffa(förutom Raven Boys och The Hobbit) för att kunna läsa och att det är böcker jag vill läsa. Jag har redan ett antal andra böcker hemma som inte har lästs. Konstigt nog! :)

4 kommentarer:

  1. Sv: Jag funderade också på om nyutgåvan hade en ny översättning. Måste kolla det nästa ggn jag är ute och köper böcker... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, gör det! Jag tänker att det nästan kan vara värt det för man läser ändå inte "originalet" så att säga. Men samtidigt kan det ju vara roligt att läsa de faktiskt böckerna som man har. Så det får man tänka lite på!

      Radera
  2. I år ska jag verkligen läsa Obsidian av Jennifer L. Armentrout och Cinder av Marissa Meyer! :) Jättenyfiken på om dem är så bra som alla säger :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick faktiskt hem Obsidian igår, så får se när det blir att läsa den. Får också känslan av att många gillar den - så den hoppas jag är bra!

      Radera