söndag 9 december 2012

Årets önskelista!

Här har vi den årets önskelista, eller som jag döpt den till i år: Vad jag vill ha!

Tänker först och främst nämna det att detta seriöst är den lista som jag skickar till min familj, med prioritetsordning(som ni hittar längre ner på inlägget!) och allt. Och ja, jag är smått galen när det kommer till sådant här...














Vad jag vill ha!
(AKA. en önskelista!)

CD-spelare

Cd-skivor
-       Florence + The Machine: Ceremonials
-       Bon Iver: For Emma, Forever Ago; Blood Bank
-       RHCP: I’m With You
-       Calvin Harris: 18 Months
-       Tomma skivor/inspelningsbara

iTunes/A6/Bokuspresentkort

Mafia karta uppförstorad och utprintad med ram. Omkring 50x80cm Alltså hela grejen, gärna ingen passpartou

Böcker( de enda viktiga att tänka på utseende är de det står något vid, annars tänk billigt och flera!)

-       Game of thrones, graphic novel, vol.1, svenska, apart förlag
-       Paper towns – John Green(gärna med nålen!)
-       An abundance of Katherine – John Green
-       Catcher in the rye – J.D. Salinger
-       The perks of being a wallflower – Stephen Chbosky
-       Extremely loud and incredibly close – Jonathan Safer Foer
-       Buffy The Vampire slayer s.8 vol.1 – samlingsvolym
-       In honor – Jessi Kirby
-       Obsidan – Jennifer L. Armentrout
-       HP-böcker
-       Saga vol.1 – Brian K. Vaughan
-       Sandman, samlingsvolym 1 – Neil Gaiman

Hög prioritet – vill ha
Ganska hög prioritet
gärna, men inte ett måste
resterande får ni gärna ge mig om ni vill – kan tänka mig dem också

Där har vi den! 

Aningen yesterday att önska sig en cd-spelare men behövligt så man kan lyssna på sina Twilight-soundtrackskivor(Yes, I have 4 of them! *Think about buying the one I don't have*), det är faktiskt den stora grejen i år. Sedan lite cd-skivor till det med!

Sedan har vi bok-delen. Efter mycket om och men så hamnade jag på den här listan. Det har varit en avvägning av läslust för tillfället och vad jag vill ha i min bokhylla och vad jag kan tänka mig att köpa själv. Men det är svårt val...

Något roligt på era önskelistor i år?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar