torsdag 10 maj 2012

Sommar för evigt - Jenny Han

Åh! Då var vi framme vid upplösningen av denna fina serie. Åh! Hela triangeldramat mellan Belly, Jeremiah och Conrad får sin upplösning. Vem blir det?

Jag tänker inte säga vem jag hoppades på, men det blev som jag hoppades på! De passar så bäst tillsammans bara!

Jag skulle inte säga att det här är min favoritserie, utan det är en bra serie som alla andra medelmåttiga serier och böcker för den delen. Men jag tycker att den är ganska trevlig och mysig på något sätt att läsa. Det finns en del hel underbara scener som jag älskar. Och stranden, platsen där de är. Det är bara åh! Och så Jere och Conrad. Åh!


Vill man ha något lättsmält så här till sommaren passar den här serien utmärkt. Den börjar med Sommaren jag blev vacker, går vidare med ingen sommar utan dig och nu, tillslut, Sommar för evigt! Åh! :)

Föresten jag ångrar mitt tidigare uttalande angående bokens braighet. Ju mer jag tänker på den desto braigare blir den. Jättebra faktiskt. Jag gillar de här böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar