söndag 4 mars 2012

Tilläggslista till kommande böcker 2012!

Det är bara ett par veckor sedan(okej, det har gått typ två månader men det känns inte som om det gått så lång tid!) sedan jag gjorde en lista över kommande böcker 2012. Nu har det kommit den del information om mer kommande böcker 2012. Så här har vi en liten tilläggslista till kommande böcker 2012.

Du glömde säga hej då - Sarah Dessen 21/5
Noras val - Becca Fitzapatrick 7/5 (Del 3 i Fallen Ängel serien)
Sommar för evigt - Jenny Han 7/5 (Del 3 i "En sommarberättelse" serien/ Belly serien)

Jag skulle allvarligt kunna skriva en halv uppsats angående namnet de valt till 3:an i Becca Fitzpatrick serie. Allvarligt. Noras val? Först har man två böcker med liknande namn och sedan på den tredje byter man till något helt annat, jag fattar det inte. Det är som att inte döpa tredje boken i Mercy Falls vargar till någonting på F. Först har man Frost, sedan Feber och den sista heter nu, som tur är, För evigt. Det passar inte att döpa det till något annat. Nora val boken heter på engelska Silence, så det finns inget kopplat med det namnet heller. Dåligt, riktigt dåligt. Löjligt är det. Herregud! Tack för mig, dock rekommenderar jag att läsa böckerna!

Det finns säkert massor av mer spännande releaser i år, vad längtar ni efter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar