tisdag 27 mars 2012

Ny Sarah Dessen bok!!!

Sarah Dessen, som har skrivit massor av bra böcker bland annat: Mycket mer än så, Mitt perfekta liv och kommande på svenska Du glömde säga hej då, släpper en nya bok! Yey! :)

Den kommer att släppas på engelska i maj nästa år och den kommer att heta The Best After Ever! Aningen förvirrande titel kanske?

Men så kul! Sarah Dessens böcker är bäst. Hon är väl en av de få som skriver bra böcker som inte är paranormal eller övernaturligt eller framtida eller så. Hoppas att hennes kommande är i samma anda som hennes tidigare böcker! Längtar!!!


4 kommentarer:

  1. Vet du om de har gjort någon film av någon av dessa böcker? :) svara som en kommentar i min blogg, annars ser jag inte svaret :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte av just de här böckerna, men av TVÅ andra Sarah Dessen böcker har det gjorts EN film. Den har ett par år på nacken, Mandy Moore spelar huvudrollen, den är inte världens bästa film men helt okej!

      Här har du en länk till den på IMDB. How To Deal heter den!
      http://www.imdb.com/title/tt0319524/

      Radera
    2. Tack så himla mycket! Jag älskar verkligen hennes böcker. Har läst "Så mycket bättre" och håller nu på med "Mitt perfekta liv" och jag hoppades verkligen på en film :) Tack för tipset!

      Radera
    3. Ingen orsak, det är detta jag gör liksom!

      Sarah Dessens böcker är helt underbara, ett väldigt trevligt avstick från dagens alla övernaturliga böcker!

      Den nya boken kommer om några dagar/veckor, den är också jättebra. Absolut inget man blir besviken på om man gillar Sarah Dessen!

      Radera