fredag 6 januari 2012

TV-serie fredag!

Tv-serie fredag är tillbaka... Eller nästan tillbaka. Under veckan har ganska många tv-serier startat upp igen. Yey!! Pretty Little Liars, How I Met Your Mother, 2 och 1/2 Män, The Secret Circle, Grey's Anatomy och Vampire Diaries är de som, för min del, återuppstått denna veckan. Förhoppningsvis kommer resterande serier nästa vecka, det framför allt The Big Bang Theory och Hart of Dixie som jag längtar efter!

In other news... One Tree Hill börjar igen nästa vecka. Om jag har fattat det rätt så kommer en viss Chad Michael Murry aka. Lucas Scott tillbaka den här säsongen. Jag hoppas verkligen på att detta blir den sista säsongen. Det är dags att lägga ner One Tree Hill nu och gå vidare. Det är men framför allt VAR en väldigt bra serie, dock har den tappat mycket av det essentiella och det känns som om det inte händer något nytt utan det är bara samma gamla sörja hela tiden. Därför tycker jag att vi kan säga tack och adjö till One Tree Hill efter den här säsongen.

Men i övrigt, låt besattheten börjar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar