lördag 28 januari 2012

Kollar på Nikita...

Min syster rekommenderade Nikita till mig i veckan och nu sitter jag här, helt fast, och kollar på Nikita. Jag har 5 avsnitt kvar av den första säsongen och det är så spännande. Det handlar om Nikita, som är tränad lönnmördare, dock har hon lämnat den branschen och försöker nu hämnas på dem kan man säga. Samtidigt handlar det om hur den här gruppen tränar nya lönnmördare. Det är faktiskt riktigt bra. Den är en serie som slingrat sig lite mellan fingrarna, jag har hört talas om den innan men jag har inte tittat på den. Den har gått på svensk tv redan, så jag kan tänka mig att det finns en del av er där ute som redan har sett Nikita. Men till er andra är det faktiskt en bra serie. Det är ibland skönt med lite ombyte från alla (Vampire Diaries, The Secret Circle) ungdomsserier.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar