tisdag 27 december 2011

Sagan om ringen trilogin

Världens bästa filmer. Helt klart. Det finns inte många filmer som är bättre än Sagan om ringen. Har ni inte sett dem, tycker jag att ni borde det. De är episka. Ni som redan sett dem, se dem igen.

Personligen tycker jag att tvåan, Sagan om de två tornen, är den bästa filmen av de tre. Specielt när det handlar om Aragon, Legolas, Gimli, Rohan och Helms klyfta. Det är det bästa i hela serien. Tyvärr tycker jag inte att Frodo och Sams färd är intressant och roligt att kolla på. Det är ganska sega delar av filmerna.

Tycker det ska bli roligt att se första delen i Hobbiten om ett år. Återvända till Midgård liksom, vem taggar inte för det? Det ska bli riktigt kul.

Jag känner att jag är väldigt småordig idag. Det enda jag har att säga om sagan om ringen är att det är världens bästa filmer... se dem!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar