tisdag 22 november 2011

300 - Frank Miller

Någon kung från Sparta ger sig iväg med typ 300 soldater, för att kriga mot några(Perser eller nått) som vill invadera Grekland och Sparta. Det är typ det som händer, det är små tillbaka blicka också och lite annat prat.

Allvarligt talat fattar jag inte vad boken handlar om. Den var ganska konstig. Det är en graphic novel och det står text i rutor men det var som om att jag inte fattade vad det var som stod i dem. Jätteförvirrat. Det gör det hela så tråkigt, eftersom man inte har samma lust att läsa vidare. Och då tycker man inte att en bok är bra. Det är det jag kan säga. Jag är ganska besviken. Jag trodde det skulle vara lite av en episk krigsberättelse om spartaner. Men istället ser man bara frågande ut och tänker: WHAT? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar