torsdag 29 september 2011

Nu börjar tv-serie säsongen!


Den här veckan kommer de första avsnitten av vintersäsongens serier. Nästa vecka börjar flera av de jag följer; The big bang theory, Grey’s Anatomy, The Mentalist, How I Met Your Mother. Redan på fredag kommer det första avsnittet av Vampire Diaries s.3. Tagga! Men med hösten kommer också nya serier. En av dessa nya serier är Ringer med Sarah Michelle Geller(Buffy) i huvudrollen. Där hon spelar två tvillingsystrar som båda verkar ha en del problem. Jag har inte läst något särskilt om serien innan jag såg det första avsnittet, bara det faktum att Sarah Michelle Geller var med i den fick mig att se första avsnittet. Mystiskt och aningen förvirrande eftersom hon spelar två tvillingar(med mera!) Jag har ännu inte bestämt mig vad jag tycket om serien. Men ska fortsätta att titta så ska vi se vad som händer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar