torsdag 29 september 2011

Att läsa

Att läsa
Här är min att läsa hög. Några är planerade läsningar, andra får vänta på sin tur. Som förhoppningsvis är någon gång ganska snart!

Det är det jag har planerat att läsa härnäst:
1. Läsa klart Bloodlines – Richelle Mead
2. Brott och Straff – Fjodor Dostojevskij, del 2
3. Hex Hall – Rachel Hawkins
4. I Am Number Four – Pittacus Lore
5. Fire – Kristin Cashore
6. Succubus Nights – Richelle Mead

Dock har jag massor med andra böcker jag också vill ta tag i och läsa. Några av dessa är:
• Metro 2033 – Dmitri Gluchovskij
• Nattpatrullen – Sergej Lukjanenko
• Någon av Sophie Kinsellas fristående romaner
• Det fattas en tärning – Johanna Tydell
• Det är så logiskt att alla fattar utom du – Lisa Bjärbo
• Loyalty In Death – J. D. Robb (Nora Roberts)
• Fatta eld/revolt – Suzanne Collins
• Löftet/Andens kraft/ytterst offret – Richelle Mead

Det är väl det, så jag har en hel del att göra!
Ps. detta är endast de böcker jag har på lager i bokhyllan….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar